toateBlogurile.ro

luni, 9 ianuarie 2012

CRBL feat Helen - K-boom



Ati observat ca in ultima vreme melodiile rap au mesaj de dreapta? E un semn ca ne insanatosim ca natiune.

Daca intelegem ca bunastarea nu ne-o cersim de la politicieni ci ne-o construim singuri inseamna ca avem totusi viitor.


Şi-mi vine câteodată s-arunc cu grijile, problemele
Cu mâinile sus în aer
K-boom
Sus în aer.

Am stat în mâini, m-am pus în cap să fac un ban
Muream de nervi că toţi aveau si numai eu n-aveam
Si n-am avut averi dar am avut un gram
De ambiţie să-mi depaşesc condiţia de golan
Şi nu-mi plăcea, nu-mi plăcea de mine neam
Şi nu-mi plăcea de nimeni, câteodată-i şi băteam
Nu suportam sa recunosc greşeli, nici când greşeam
Singura terapie pentru mine era cand dansam.

C-atunci cand le pui pe hârtie
Nu-ţi iese socoteala nici cu banii de chirie
Nu poţi să-ţi smulgi nici părul
Fiindcă n-ai, e doar chelie
Şi totul pare griji ai vrea sa ai şi tu o mie
De coco

Mamă mamă sunt confuz
De unde eram praf acum sclipesc pe autobuz
Pe garduri şi prin baruri, la tv şi mă amuz
Că ei nu ştiu ca n-am plecat de sus.

Refren:
Şi-mi vine câteodată s-arunc cu grijile,
Problemele
Cu mâinile
Sus în aer
K-boom
Sus în aer.
Şi-mi place câteodata să înfrunt
Necazurile
Stresul, gândurile
Cu mâinile
Sus în aer
K-Boom
Sus în aer.

Sunt în drum spre Antalya, la Mediterană
Imi amintesc de Năvodari
Mulţumesc mamă
Aş vrea să-mi duc familia-n Dominicană
Sa petrecem fără stres, ca doar n-am muncit de pomană
Acum stau pe şezlong, sub palmier e bine
Se poate şi mai bine. Pe yacht în Caraibe
Acum strâng bani de viză, pun grijile-n valiză
Şi le trec peste baliză cât mai departe de criză.

[Refren]

Şi ştiu că-ţi vine câteodata sa zbieri
Ţie nu-ti place să ceri
Şi dacă plângi să n-o faci
Să n-o faci
Pentru ziua de ieri
Să nu plângi, să nu plângi pentru ziua de ieri
Că mâine e o nouă zi
Şi vrei să speri

[Refren]

surse:
versuri.ro

3 comentarii:

toateBlogurile.ro