toateBlogurile.ro

duminică, 1 mai 2011

Remusz Csernea - primul roman ungur.

De ceva timp, trustul Realitatea s-a imbogatit cu o noua vuvuzela si o popularizeaza atat pe ecranul televizorului cat mai ales pe Voxpublica, unde a inceput sa posteze tot felul de tampenii antireligioase, prohomosexulitate si promaghiare.

Eu personal nu am nimic cu maghiarii, am destui prieteni de nationalitate maghiara cu care am facut destule chefuri, ma duc intotdeauna cu placere in secuime unde am fost tratat intotdeuna bine (chiar daca uneori ne-am inteles mai greu) sau la Budapesta, insa ma duc ca turist.


Spre deosebire de mine si majoritatea romanilor, care avem o relatie normal cu vecinii sau concetatenii nostri maghiari, Cernea nu scapa niciun prilej de a le plasa o limba in cur. In toate postarile lui de pe Facebook sau Voxpublica este imposibil sa nu gasesti o referinta sau o fotografie care sa nu aiba legatura cu Ungaria sau Budapesta. Exemple gasiti aici, aici, aici, aici  sau in multe alte postari ale lui. Si ma tot intrebam "bai frate, stiu ca asta este de partea homosexualilor dar cururile unguresti or fi mai dulci decat ale celorlate nationalitati, de le pupa atat?" Pana cand am dat pe Youtube de o scurta filmare mai veche care lamureste tot misterul: Remus Cernea si-a cam schimbat numele in Remusz Csernea si s-a inscris in UDMR dupa cum singur recunoaste:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro