toateBlogurile.ro

joi, 8 decembrie 2011

Adele - Fire to the rain

Cantecul este, ca si aproape intreg albumul "21", un cantec de dragoste adresat iubitului care a parasit-o acum doi ani.

Adele says:
"Nu era un romantic, desi era artist. Ne certam pentru o ceasca de ceai sau pentru ca bricheta mea nu functiona."

"El a facut din mine un adult si m-a pus pe drumul pe care sunt acum."



Am lasat sa cada
Inima mea,
Si cand cadea,
Te-ai ridicat sa o preiei.

Era întuneric.
Si eram terminata.
Pana cand mi-ai sarutat buzele
Si m-ai salvat.

Mainile mele erau puternice
Dar genunchii mei erau prea slabi
Pentru a-ti putea sta în brate
Fara sa ma prabusesc la picioarele tale.

Dar exista o latura
a ta
pe care niciodata nu am cunoscut-o, n-am stiut niciodata:
toate lucrurile pe care le spuneai
niciodata nu au fost adevarate, niciodata nu au fost adevarate.
Si jocurile pe care le jucai
întotdeauna le castigai, întotdeauna castigai.

Dar eu am dat foc
ploii,
Si priveam cum se prelingea
in timp ce îti dezmierdam chipul.

Ma ardea în timp ce plangeam
Pentru ca am auzit-o strigandu-ti numele,
numele tau

Cand ma întind langa tine
As putea ramane asa
Sa îmi închid ochii
Sa te simt acolo pentru totdeauna
Tu si cu mine împreuna
Nimic nu poate fi mai bine

Pentru ca exista o latura
A ta
Pe care niciodata nu am cunoscut-o, n-am stiut niciodata
Ca toate lucrurile pe care le spuneai
Niciodata nu au fost adevarate, niciodata nu au fost adevarate,
Si jocurile pe care le jucai
Le castigai întotdeauna, întotdeauna castigai.

Dar eu am dat foc ploii,
Si priveam cum se prelingea în timp ce îti dezmierdam chipul,
Ma ardea în timp ce plangeam
Pentru ca am auzit-o strigandu-ti numele, numele tau
Am dat foc ploii
Si ne-am aruncat pe noi în flacari

Si am simtit ca ceva s-a stins
Pentru ca stiam ca era ultima data, ultima data
Cateodata ma trezesc langa usa,
Acea inima pe care ai prins-o, probabil ca te asteapta
Nici chiar acum cand ne-am despartit
Nu ma pot abtine sa te privesc
Dar eu am dat foc ploii,
Si am privind cum se prelingea în timp ce îti dezmierdam chipul,
Ma ardea în timp ce plangeam
Pentru ca am auzit-o strigandu-ti numele, numele tau
Am dat foc ploii
Si ne-am aruncat pe noi în flacari
Si am simtit ca ceva s-a stins
Pentru ca stiam ca era ultima data, ultima data
Ultima data
Las-o sa arda
Las-o sa arda
Las-o sa arda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro