toateBlogurile.ro

luni, 7 noiembrie 2011

Radu Morar cere bani publicului si triseaza de la primele cuvinte


Cu mare parere de rau – pentru cei care vor sa se implice si au dat deja cei 100 euro – raspunsul este NU.

- Radu Moraru a avut emisiuni in care s-a comportat peste limitele bunului simt si chiar inchizitorial. Revedeti emisiunea cu Gregorian Bivolaru, daca vreti sa numarati pe rand toate tehnicile de manipulare ale Cretuleascai si Ciutacului, practicate de baiatul asta. Dpdv politic s-a pozitionat neutru spre pro fata de PDL, dar nu va faceti iluzii ca ar avea sange de profesionist. Cine il are se respecta de fiecare data, indiferent de invitat.

- “stie sa faca televiziune” – ba pardon nu stie. 10tv a fost o plictiseala enorma, in care show-ul lui era mediu iar restul era patetism de genul “vai poporul roman”. Plictisitor ca o punga de hartie goala.

- cireasa de pe tort o pune fotografia cu Radu Morar cu mana la cravata si textul. Voi stiti ce inseamna in francmasonerie fotografia cu mana la cravata? Inseamna “ajutor, fratilor, astia ma strang de gat”, adica exact potrivit pe context.

Iar mesajul “nasul tv poate fi televiziunea ta. Pe bune.” e o gluma cand el deja te-a sarit, vorbind prin tine dar adresandu-se oblic in alta parte.

Pai atunci sa-l ajute masonii, daca se pozitioneaza ca factor de influenta masonic.

P.S.
S-ar putea sa fi gresit cu aspectul masonic, vezi comentariul de mai jos.

3 comentarii:

  1. Stii deja ca am cu totul alta parere.
    Dar nu de'asta am venit sa comentez.

    Vreau doar sa'ti spun ca ce ai construit mai sus pleaca de la baze eronate.
    Imaginea pe care'ti bazezi argumentele a fost "construita" de mine, pentru a ilustra postarea de la "Copac".

    Este poza nasului de pe blogul sau, la care am adaugat EU vorbele cu pricina.

    Dat fiind ca nu stiu despre mine sa am cea mai mica legatura cu masonii, burbonii sau bufonii, cred ca esti in totala eroare.

    E o greseala ce se poate intampla oricui, nu'i bai.
    Nu inseamna mare lucru.
    Am vrut doar sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viq, daca spui adevarul - si cred ca-l spui - considera ca ai toate scuzele mele. Se mai intampla.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se primesc, desi nu eu eram tinta !
    :D :D :D
    Dar, asa cum ti'am spus, se intampla.

    N'ai vrea sa stii cate gafe am facut eu :D :D :D D

    RăspundețiȘtergere

toateBlogurile.ro