toateBlogurile.ro

miercuri, 15 iunie 2011

Recomand:Amintiri din 2011

De pe blogary.ro, care publica un email primit de la o doamna Mirela. Cateva citate:
"Dumnezeule, n-am crezut ca pentru niste hartii, pe care nici macar nu ar trebui sa la procur eu, trebuie sa umblu 2 zile."

"Luna asta am mers la BRD sa-mi prelungesc valabilitatea cardului pe care primesc alocatia copilului. Am dat cartea de identitate, am completat un formular si in 5 minute s-a rezolvat problema. Dar asta e la privat, la stat trebuie sa umbli ca cel mai penal infractor sa demonstrezi una sau alta."

"De ce prezumtia de nevinovatie nu functioneaza si in sistemul asigurarilor sociale? De ce eu, ca cetatean platitor de taxe, trebuie sa dovedesc ceva cuiva?"

"Nici adeverinta cu baza de calcul pe ultimele 12 luni nu e corect sa fie ceruta. Ia-ti-o, domnule STAT, din sistem, din evidentele tale, ca de aia sunt atatia functionari platiti, sa scoata ei tot felul de adeverinte, de situatii, de certificate."

"Ma intreb ce-o face unul sarman de la tara, care abia are bani de-o paine, dar-mi-te sa se plimbe pe autobuz, de la tara la oras si inapoi, dupa hartii. Ce face o mama singura care n-are cu cine lasa copilul? Il cara dupa ea prin soare, prin ploaie, pe la institutiile statului sa-si demonstreze buna credinta si corectitudinea?"

"Ce facem, domnule Mirel? Ca asa nu mai putem merge “inainte”, ca stam pe loc de 21 de ani ! Chestia asta cu regionalizarea mi-a picat exact ca iodul pe rana. Sa dea Dumnezeu sa se desfiinteze toate institutiile, birourile si ghiseele astea care n-au niciun rost ! Sa se informatizeze si, prin simpla tastare a CNP-ului, sa se poata accesa orice baza de date, sa se poata elibera, pe loc, un document care e necesar persoanei si nu altei institutii din sistem."

"Ma intreb eu: daca STATUL nu m-ar obliga prin lege sa duc un dosar de hartii, pe care si le poate procura singur, ca doar la el sunt, ce-ar mai face tanti de la ghiseu?"

sursa: http://www.blogary.ro/2011/06/amintiri-din-2011/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogary%2FxAVh+%28Madame+Blogary%29

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro