toateBlogurile.ro

joi, 14 aprilie 2011

Referendumul - inapoi la origini

Io sincer as vrea sa-i intalnesc pe oamenii care au facut formularul asta. I-as invita la un restaurant, fac eu cinste, vorbesc frumos cu ei, numai sa-mi spuna ce a fost in capul lor cand l-au scris.



Am o idee, dar care nu e suficient de traznita. Mi-i imaginez in jurul unei mese, o adunare de semi-politicieni care au relatii sociale bune si cateva notiuni de politica.

Probabil ca doua membre de partid facusera cursuri de asigurari si acolo le-au invatat sa puna intrebari cu raspuns favorabil, unul facuse ceva marketing si stia ca publicului trebuie sa-i vinzi rezultatele, dupa asta s-au gandit ce probleme din activitatea zilnica a bucurestenilor sunt create de actualul sistem - care s-o recunoastem e prost.

Si culmea erorii, chestia asta semi-digerata au periat-o cu corectudinea politica, care face ca orice comunicat de presa sa fie numai bun de somnifer si pe urma fiindca erau obositi toti au zis ca e geniala ca sa plece acasa fara sa-i mai vada erorile.

Mi se pare ca seamana cu un accident in lant din desene animate.

2 comentarii:

  1. de fapt vorbim despre dovezile infantilismului la politicienii romani. au mai bifat o activitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. De data asta a fost ceva gen iepurasul de Paste.

    RăspundețiȘtergere

toateBlogurile.ro