toateBlogurile.ro

marți, 24 mai 2011

Fanus Neagu vs. Presa Romana

Scriitorul Fanus Neagu a murit azi.

A trimis o scrisoare presei care i-a anuntat fals moartea, in care isi spune parererea despre ei:

"ziariști sau reporteri, tineri sau mai puțin tineri, dar toți de o seamă cu barbaria"

"prieteni hărțuiți, ca și mine, cu nerușinare tenace."

"Vă e foame de moarte de ne căutați prin toate spitalele? Asteptați-o cu încredere în pragul casei voastre, va veni, n-a lipsit la nicio întîlnire. Cei care nu mă credeți, puneți mâna pe o lamă și ascuțiți-o pe venele de la o mâna."
(adica, impuscati-va, cretinilor, sa scapam de voi)



"Straniu e faptul că majoritatea dintre voi (jurnalistii) vor muri fără să se fi născut"

"încordați-vă să găsiți o explicație pentru lipsa umbrei voastre pe copertele istoriei contemporane și lăsați-ne pe noi în pace."
(cam goala istoria asta contemporana, in afara de Basescu cine credeti ca mai apare in ea?)

"voi, care știți că banii fac totul"

"nu doresc altceva decât să mă lăsați în pace cu nenorocul, suferința, spaimele și speranțele mele."

"Eu știu să îndur, vârsta m-a învățat multe, dar am o familie, rude, prieteni pe care-i îngroziți când mă îngropați a doua oară în decurs de șase luni. Vă întreb: o faceți din pustiu sufletesc sau din cea mai elementară lipsa de constiință profesională?"

"Aș mai avea destule să vă spun, dar mă opresc aici, încheind cu fraza unui mare scriitor rus: Urât mai trăiți, domnilor!”

Vrei sa-l onorezi pe Fanus Neagu? Cumpara una din cartile lui aici:
http://www.librarie.net/autor/807/fanus-neagu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro