toateBlogurile.ro

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Ponta este pentru noi "Prostanacu`" numar doi

Faptul ca Vantu si Ghita se inregistreaza unul pe altul si apoi fug iute la parchet sau in presa sa se dea in gat  nu ma intereseaza prea mult. Se vede treaba ca pana la urma pentru ei totul se rezuma la bani si la mulsul cat mai mult posibil a Realitatii Tv.
Ca in discutiile dintre ei se intrec care isi baga pula mai mult, iar nu conteaza. E treaba lor si suntem deja obisnuiti cu limbajul din spatele reflectoarelor la aceasta cocina TV. 




Ce este interesant insa este ca toti pacalicii care aspira la o functie in stat vin in continuare sa suga prin batista la acesti moguli.


"Sebastian Ghita - M-am rugat de ei, le-am adus, i-am zis lu' Ponta "ba, o fut pe ma-ta, fac 1.2 rating, te duci la  televizor!" S-a dus, saracul. Mi-a zis: "ma duc, ma, in pula mea, fac, zic, dau breaking news ,fac ce vreti voi, na, vin eu la televizor". Nu mai o tragem in sus, o pierdem de la ora 5-6, si nu mai apucam s-o tragem in sus"

Aceste marionete politice, dirijate din umbra de mafiotii mai vechi sau mai noi, reprezinta adevaratul pericol pentru noi. Practic, in cazul in care un astfel de mascarici ajunge sef al statului sau al guvernului, suntem doar la un pas pana la transformarea Romaniei intr-un stat mafiot la fel cum a fost Panama lui Noriega.

P.S. Ma mira faptul ca un barbat tanar, elegant si cu bani, cum este Ghita, are gusturi asa indoielnice la femei. Daca doamna Ponta ramane insarcinata? Iar conveni lui Ghita sa aiba un copil retardat ca Victor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro