toateBlogurile.ro

sâmbătă, 12 martie 2011

Din ciclul "Gura bate curul" (I)


In sfarsit weekend pentru tot poporul.

Tot poporul? Scuze, pentru Crin lunea e prima zi de weekend.

Hai sa vedem pe scurt ce a mai difuzat Animal Planet saptamana asta despre cele trei animalute simpatice: "carlanul" Victor, "motanul" Felix si "porumbacul" Crin:

Sa incepem cu Victoras si ultima lui declaratie:

"Nu vreau sa exclud pe nimeni, eu vreau sa ramana in PSD cei care vor sa ramana in PSD, ca au functii, ca nu au functii (...), toti vreau sa ramana in partid."

Totusi, crezandu-se intr-o proba speciala la raliuri, a inceput saptamana in tromba:

"Nu citesc Playboy şi habar nu am cine este Roxana Golban. Mă gândesc să o trimitem la PDL, că ăia chiar o să o promoveze. Noi suntem mai socialişti, aşa, şi nu apreciem frumosul cum o fac cei de la PDL. În PSD nu are viitor această Roxana Golban, dar o trimitem bucuroşi la PDL, unde cu siguranţă va fi mult mai apreciată"

Buuuuuun. Nu are viitor in PSD, o trimitem in PDL.

A doua zi, dupa ce si-a pus toata presa in cap,  surpriza:
"...mă declar învins de domnişoara respectivă, nu am spus nimic şi am văzut că toate energiile proletcultiste s-au mobilizat. Fiecare poate să pozeze unde vrea, poate să fie în ce partid vrea, mă declar învins..."

Sa-l credem?...Ce gluma buna :))

Sa vedem ce au mai scris agentiile de presa:

"Situaţia vicepreşedintelui PSD, Ion Toma, va fi discutată miercuri în Biroul Permanent Naţional al partidului, după ce social-democratul a fost exclus de organizaţia PSD Olt, urmând a se decide dacă va fi menţinută decizia filialei judeţene, au declarat pentru NewsIn surse social-democrate."

Motivul? Cica Toma a imbarligat un senator PDL sa NU treaca in PSD desi PSD-ul negocia cu acesta schimbarea taberei.

Alte stiri:

"PSD Arad a decis, joi seară, exluderea din organizaţie a lui Marius Lazăr, cel care a înaintat o scrisoare deschisă la adresa preşedintelui PSD, Victor Ponta, motivul fiind faptul că acesta ar fi participat la întâlnirea de la Hotel Ramada organizată săptămâna trecută de Mircea Geoană, anunţă Mediafax"

"Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat marti ca liderul organizatiei Bucuresti a formatiunii social-democrate, Marian Vanghelie, risca sa nu mai fie luat in serios, in conditiile in care consilierii sai "voteaza cu Elena Udrea", transmite Agerpres."

Subtil, nu?

Colac peste pupaza mai aparu si "pretenul" Mazare cu o declaratie:

"Liderul PSD Constanţa, Radu Mazăre, i-a sfătuit pe liderii filialelor constănţene ale PSD, PNL şi PC să treacă peste toate problemele şi să încheie protocoale de constituire a USL, precizând că politicieni social-democraţi care nu doresc să realizeze această alianţă, riscă să fie excluşi din partid, potrivit Mediafax"

Curat democratie in PSD-ul asta monser.

Sa lasam pe Victoras si sa trecem la Crinuta.

Pffffff...aici nici nu stiu de ce sa ma apuc. Asta saracul pare complet pe alta lume. O vorba inteleapta spune asa: "Daca iti spune unul ca esti beat zici ca e al dracu, dar daca iti spune si al doilea, te duci sa te culci". Crin pare in razboi cu toata lumea cand de fapt singurul sau adversar este BUNUL SIMT  in numele caruia cica vrea sa faca o revolutie :))

Hai sa vedem:

„Ţipete ascuţite scoate şi doamna Săftoiu. Altă femeie pedistă, actualmente în PNL, moralistă second-hand achiziţionată pe vremea lui Dinu Patriciu şi a lui Călin Popescu Tăriceanu sau invers, nu are importanţă. Doamna Săftoiu îmi spune mie că trecutul contează. Ca să vezi! Nu mai spuneţi, doamna Săftoiu! Mie îmi spuneţi?Dumneavoastră îmi spuneţi?”, a comentat Antonescu, într-o conferinţă de presă."

„Eu cu domnul Voiculescu – dacă vreţi să spuneţi aşa, pentru că nu-i personal cu domnul Voiculescu, e cu PC – am încheiat o înţelegere politică, din motive politice, foarte clare, cu obiective politice foarte clare (n.n. debarcarea lui Basescu) şi am încheiat-o ştiind că asupra lui Dan Voiculescu planează suspiciuni cât se poate de serioase şi am avut eu însumi convingerea că Dan Voiculescu, lucrând în comerţul exterior, unde a lucrat înainte de 1989, a avut o relaţie cu Securitatea”,

Aceste revarsari de venin au aparut ca raspuns la declaratiile de bun simt ale doamnei Saftoiu si ale altor liberali

„Legea lustraţiei a fost propusă de PNL. Când am votat-o, în urmă cu aproximativ un an, în Parlament, am făcut acest lucru pentru că aşa am crezut de cuviinţă. Cum aş putea eu să înţeleg reacţia colegilor mei, care pe de o parte au semnat pentru Legea Lustraţiei, iar, pe de altă parte, vin şi-ţi spun că nu contează trecutul. Eu cred în continuare că trecutul contează pentru toată lumea”, spune Adriana Săftoiu.

„Iată cât de nuanţat a devenit domnul Antonescu. În acest caz spune: «Ce legătură avem noi cu domnul Voiculescu, noi am făcut o alianţă cu Partidul Conservator.» Dar cu Mona Muscă, cum rămâne? De ce nu am făcut şi atunci o interpretare că ea nu reprezenta PNL, ci era un individ oarecare din partid… E clar că nu se susţine această teorie. Probabil că PNL ar trebui să se recalibreze şi să spună: «Da, suntem un partid care a renunţat la unele principii.» Pentru că la iniţiativa aceluiaşi partid, în actuala legislatură, s-a votat o lege a lustraţiei. Prin acea lege PNL anunţa în ce crede. Iar acum, unii lideri spun că «trecutul nu mai contează»”

Hai sa vedem acum care era atitudinea Antenescului acum cativa ani fata de colaboratorii Securitatii:

  • Voi cere cu toata hotararea excluderea Monei Musca din partid
  • In PNL nu pot sta laolalta turnatori si turnati
  • CNSAS nu s-a pronuntat, dar s-a pronuntat doamna Musca insasi si, atata vreme cat am putut vedea in 2006 un om care spune ca si-a aparat studentii si care mai-mai ca nu ne pune mana in gat celor care n-au facut aceste lucruri, eu cred ca nu putem fi in acelasi partid  
  • CNSAS nu va putea sa ne spuna daca a facut politie politica pentru ca nu are in dosar continutul notelor informative pe care le-a dat Mona Musca
  • Cred insa ca, daca a fost turnatoare cu acte in regula, cu angajament si cu nume conspirativ nu mai poate fi membru al PNL 
  • Orice relatii cu Securitatea in afara de colaborarile pur tehnice - cum ar fi frizerul care il tundea pe securist - sunt reprobabile pentru ca Securitatea a fost, integral, un organ de represiune 
  • PNL, daca vrea sa fie consecvent cu politica lui de deconspirare a Securitatii, trebuie sa ia atitudine si sa indeparteze fostii colaboratori 
 
Ce mai e de zis referitor la aceasta transformare subita a domnului Antonescu vis-a-vis de Securitate? Nimic.
Ambitiile dumnealui de a ajunge la Cotoceni, calcand totul in picioar, sacrificandu-si propriul partid si o parte din istoria Romaniei nu arata decat micimea acestui personaj.

Credeti ca asta e totul? Antenescu, in paranoia lui a mai gasit un adversar:

„În ceea ce priveşte Codul Muncii, avem necazuri. S-a format un cvartet foarte recent Boc-Patriciu-Botiş-Grigore Cartianu, care revoluţionează practica şi teoria liberalismului”

:))...Nu e de ras oameni buni? Si cica asta e candidatul "dreptei" la viitoarele alegeri prezidentiale. Unul cu idei mai de stanga decat chiar ale PSD-ului.

Este de apreciat totusi raspunsul lui Dinu Patriciu (desi si acesta este un personaj deosebit de controversat):

„Sunt silit să-i atrag atenţia domnului preşedinte că sintagma «teoria şi practica» vine dintr-o lecţie mai veche de filosofie instrumentalistă. Nu se poate referi la liberalism. Între timp, o să-mi permit să-i trimit la birou câteva cărţi esenţiale. În acest fel, ne putem revedea după ce le parcurge”, a replicat Dinu Patriciu.

Si, conform principiului, "prostul nu e prost destul daca nu e si fudul", Crinuta noastra a tinut sa aiba ultimul cuvant:

“Ţipete ascuţite scoate şi doamna Săftoiu. Altă femeie pedistă, actualmente în PNL, moralistă second-hand achiziţionată pe vremea lui Dinu Patriciu şi a lui Călin Popescu Tăriceanu sau invers.”

Si acum, cu voia dumneavoastra, ultimul de pe lista, marele, unicul, inegalabilul Dan Voiculescuuuuuuuuu.

Referitor la acest vast subiect nu este de zis decat atat: "cacat cu perje"

Un comentariu:

toateBlogurile.ro