toateBlogurile.ro

miercuri, 21 decembrie 2011

CZ: Diferenta dintre dreapta si stanga

Mihai Giurgea says:
"Domnule doctor, o sa va spun cum vad eu lucrurile: pentru mine oricine imi ia bani fara voia mea si nu-mi da nimic in schimb (sau imi da ce-i convine lui) e o javra ordinara. Un nemernic comunist."

"Un medic de la un spital privat, pe care il platesc eu, cand am eu nevoie si daca vreau eu, evident nu intra in categoria asta.

In schimb, medicii de la stat, care primesc lunar bani din impozitele firmelor private (la gramada), ca sa aiba grija de “popor” la gramada, intra in categoria sus numita.

Ca pe mine nu ma cheama “poporul roman” si n-am chef sa platesc pentru tratamentul lui nea Gulie, care freaca menta. Asta se aplica si la “eroicii” CFR-isti: sa fie eroici pe banii lor.

Eu vreau sa le dau bani doar cand folosesc trenul (destul de rar, va asigur)."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

toateBlogurile.ro